Borgmestertopmøde 2026: Et styrket samarbejde med staten

Supercykelstisamarbejdets 27 kommuner mødtes til borgmestertopmøde i maj for at drøfte fremtiden for Supercykelstisamarbejdet og ønsket om et stærkere samarbejde med staten om regional cykelfremme. I maj mødtes borgmestre og udvalgsformænd fra kommunerne i Supercykelstisamarbejdet til borgmestertopmøde på Københavns Rådhus for at drøfte fremtiden for samarbejdet. Topmødet blev indledt med en velkomst og gennemgang af…